Customer service-call center french-dutch-english en horaires décalés (H/F)

LUXEMBOURG LU Référence : 120180507111806 - Date de publication : 07/05/2018

Description de l'offre

Sofitex Talent is currently looking for the following profile:

Customer/Call Center Agent - Customer Support Fr/Du/En (M/F)

Your mission:

As part of the customer service department, you will be responsable for call handling, and execute back-office operations tied to the chargeback process, calls, resolution, follow-up on customer issues, carholders and merchant's dispute and claims management.

Profil recherché

You have the following skills:

You are fluent in French/Dutch and English. German and Luxembourgish are an asset

Financial or call center experience considered as an asset

Excellent verbal and written communication skills

Service minded, active listening and result oriented

Attention to detail

Self-discipline, flexibility and proactivity are your strenghts

Strong ability in problem-solving and complaints

Description de l'entreprise

Fort d'une expérience de plus de 30 ans dans les Ressources Humaines, SOFITEX est un réseau international de Travail Temporaire et de Placement en CDI. SOFITEX fonde sa dynamique et son succès sur le professionnalisme de ses équipes, sa forte réactivité et sa proximité.

Contact

SOFITEX
171 route d'Esch Immeuble Le Trianon 0 LUXEMBOURG

+352 26 29 52 400 - contact@sofitex-talent.lu

Infos clés

Entreprise : SOFITEX
Domaines d'activités : Accueil Secrétariat Fonctions Administratives
Type de contrat : CDI
Expérience requise : 3-4 ans
Niveau d'étude : Bac général - Bac techno - Bac pro
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