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Administrative assistant - Contract management (M/F)

Publié le 12 mars 2019

Référence120190312171718

Localisation Luxembourg

Domaine d'activitéSecrétariat et fonctions administratives

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Description de l'offre

For one of our clients in telecommunication, SOFITEX TALENT is currently looking for an

ADMINISTRATIVE AND ACCOUNTING ASSISTANT FR/EN (M/F)

Your tasks:

Follow up the contracts (signature from both parties)

Archiving

Follow up / check of end of contracts

Contact with suppliers for simple requests (info concerning the merger, relaunch of demands…)

Redaction and improvements of templates under supervision (NDA, letters…)

Follow up of consultants lists

Creation of PO (Gescom / SAP )

Check payment terms in contracts and updating in SAP system

Reporting under supervision

Description de l'entreprise

Fort d'une expérience de plus de 30 ans dans les Ressources Humaines, SOFITEX est un réseau international de Travail Temporaire et de Placement en CDI. SOFITEX fonde sa dynamique et son succès sur le professionnalisme de ses équipes, sa forte réactivité et sa proximité.

Profil recherché

Background in secretary / accounting

You are fluent in French and English

MS office necessary (excel, word, ppt)

Well-structured/organized and flexible at the same time

Team player and easy communication, not afraid to go and see colleagues

Dynamic / reactive

Knowledge in SAP B1 is an added value

Le poste en un clin d'oeil

Expérience requise2-3 ans

Niveau d'étude2-3 ans

Type de contratIntérim

Envoyez-nous votre candidature et profitez de notre savoir-faire pour être recruté

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