Toutes les offres

Administrative and financial officer (M/F)

Publié le 07 septembre 2021

Référencej12t0kw55v

LocalisationLuxembourg

Domaine d'activitéBanque et comptabilité

Type de contratIntérim (6 mois)

Postuler en ligne

Description de l'entreprise

Sofitex Talent Recruitment
Fort d'une expérience de plus de 30 ans dans les Ressources Humaines, Sofitex est un réseau international de Travail Temporaire et de Placement en CDI. Sofitex fonde sa dynamique et son succès sur le professionnalisme de ses équipes, sa forte réactivité et sa proximité.

Description de l'offre

For one of our clients, a leading provider within the insurance sector, Sofitex Talent is currently looking for several


Account Officers - Administrative and financial Officers (M/F)


Your tasks:


• Act as the person of contact for any partner and client queries received by email, fax, post or by telephone;


• Take the necessary action to respond in an effective, professional and timely manner to the queries received by telephone, email or post from several partners, clients or sales colleagues consistently ensuring a high level of service;


•  Perform accurate and timely processing of policy transactions, servicing and query resolution during the life cycle of a policy, including document management;


• Assist in processing the due diligence review of transactions in line with corporate standards;


• Develop and maintain a strong working relationship with our sales consultants and all partners;


• Maintain an ongoing awareness of services, review procedures and ensure quality improvements are made as required.

Profil recherché

•  A first experience within the financial/insurance sector;


•   Your are fluent in English and one of the following languages:


--> Italian


--> Portuguese and Spanish


--> Swedish


•  Aware of developments within the financial/insurance sector in general and competent in dealing with queries relating to funds and financial instruments;


• You enjoy working in a challenging, fast paced environment and look for the opportunity to excel in all aspects of your role;


• Take personal pride in delivering high quality service to internal and external clients;


• Strong prioritisation skills and flexible, reliable and responsible in challenging situations;


• A team player with excellent interpersonal and communication skills, verbal as well as written;


• Ability to work independently while keen to work as part of a team and assist colleagues;


• Ability to demonstrate a high level of initiative and problem solving capabilities;


This is an opportunity for a mission of 4-6 months, to start asap (We are looking for 4 profiles (one fluent in Swedish, one in Italian, one Portuguese/Spanish)

Postuler à cette offre

Les champs marqués d'un * sont obligatoires
Extensions autorisées : .doc, .docx, .pdf ou .rtf - Taille maximum autorisée : 2Mo
 

¹ Les informations collectées par SOFITEX via ce formulaire font l’objet d’un traitement informatisé ayant pour finalité la gestion des fichiers de candidatures et du recrutement. Les informations marquées d’un astérisque sont obligatoires – leur non renseignement entraîne l’impossibilité de traiter la demande. Ces informations sont à destination exclusive des services de SOFITEX, de ses clients et éventuels sous-traitants agissant dans le cadre de la prestation. Les données seront conservées pendant les durées nécessaires aux finalités pour lesquelles elles seront traitées, précisées dans notre Politique de protection des données.
Conformément au Règlement (UE) 2016/679 relatif à la protection des données à caractère personnel, vous disposez d’un droit d’accès, de rectification, de suppression et d’opposition pour motifs légitimes, en adressant votre courriel avec pièce d’identité à rgpd@sofitex.lu.

Retour en haut